IGIGI.COM..ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ SITE ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΓΕΘΗ

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΣΕ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΜΑΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΠΟΛΛΑ (ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΠΑΛΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ)ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΣΕΚΑΡΩ ΠΡΩΤΑ ΤΟ WWW.IGIGI.COM. ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΕΧΕΙ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΣΤΕΝΕΥΟΥΝ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ:




ΠΟΙΟ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΑΙL ΣΑΣ ΣΤΟ pergamonto.blog@gmail.com

12 σχόλια:

  1. An kai i anartisi enai arekta palia, tha ithela na se rwtisw kati sxetika me to sugekrimeno site. Oi times pws sou fainontai? exeis xanaparaggeillei apo ekei?

    Santy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευτυχως που υπαρχουν τα ρουχα αυτα και μας ομορφαινουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πως βρησκεις το νουμερο σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανε κλικ εδω,πρεπει να μετατρεψεις τις ιντσες σε εκατοστα
      ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΥΠΟ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΤΣΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΣΤΑ.
      1 ΕΚΑΤΟΣΤΟ =0,393 ΙΝΤΣΕΣ
      Π.Χ ΜΕΣΗ 110ΕΚ 110Χ0,393=43,23ΙΝΤΣΕΣ
      ΑΡΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 18/20

      http://www.igigi.com/cms/inside-igigi/customer-service/fit-measurement-guidelines/

      Διαγραφή
    2. φοραω το 64νουμερο σε αυτα τα νουμερα πιο αντοιστιχει?

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα,

    Επειδή ψάχνω κι εγώ ένα φόρεμα για γάμο σε μεγάλο μέγεθος, μπήκα σε αυτό το σάιτ και μου άρεσαν πολύ κάποια σχέδια όμως όταν πήγα να επιλέξω τη χώρα δεν έχει την Ελλάδα στη λίστα. Υπάρχουν σε κάποιο άλλο σάιτ που να στέλνει στην Ελλάδα ή κατάστημα στην Άθήνα;

    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΜΠΕΣ ΕΔΩ!!
      http://www.igigi.com/cms/inside-igigi/customer-service/shipping-delivery/?linkid=bottommenu

      EIMASTE TO GRC..

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, μια ερώτηση. Μπαίνοντας στο site είδα πώς την Ελλάδα δεν την έχει στις επιλογές όταν βρίσκεσαι στη φόρμα της billing adress. Μήπως πλέον δεν εξυπηρετούν την Ελλάδα?

    Ευχαριστώ,

    Γεωργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα,μπηκα και εγω στο λογαριασμο μου να δω και δεν υπαρχει οντωσ πλεον το grc europe.Εχω στειλει email για να μου το διευκρινησουν καθως προσφατα μου εστειλαν εκπτωτικο κωδικο αναφεροντας και την χωρα μας.Μολις λαβω το εμαιλ θα σας ενημερωσω

      Διαγραφή
  6. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΛΑΒΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΡΟΥΧΩΝ .ΑΠΟΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΙΤΑΛΙΑ


    Hi Adriana,

    Thank you for contacting IGIGI by Yuliya Raquel, www.igigi.com!

    Unfortunately we do not currently offer shipping options to Greece. If this at any time changes in the near future, I will be sure to contact you.

    Please feel free to contact me if you have any additional questions or feedback. Thank you and have a beautiful day!

    Best Regards,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-( ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,

    ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΩ,ΡΩΤΑΩ , ΜΕΝΩ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή