Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

ΟΙ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ

Ναι μετά από τόσες μέρες είμαστε έτοιμες να ανακοινώσουμε τις νικήτριες του διαγωνισμού μας
Κάναμε την κλήρωση με τον γνωστό κλασικό τρόπο γιατί δεν κατέχουμε την τεχνολογία Έκανα την προσπάθεια με το random.org αλλά δεν τα κατάφερα.Αν γνωρίζει κάποια να με διαφωτίσει παρακαλώ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ !!! 

Λοιπόν οι 3  νικήτριες μας είναι

1.http://lila365idees.blogspot.gr/-ασπρόμαυρη μπλούζα
2. Anastasia stamatelou-ασπρόμαυρη μπλούζα
3.http://marie-meraki.blogspot.gr/ μαύρη λουλουδάτη
 
 ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ..ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΕΣ

Να ευχαριστήσω την Ελευθερία που μας έκανε δώρο τις μπλούζες για το διαγωνισμό








7 σχόλια:

  1. Ωωωωω!!! Τι χαρά!!!! Είμαι μια από τις τυχερές, ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Τρέχω να σου στείλω μέιλ. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγχαρητήρια στις νικήτριες ..πάντα τυχερές να είναι , να χαρούν τα δώρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι τυχερή, ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!
    Η διεύθυνση μου είναι: ΛΙΛΑ ΛΩΛΟΥ-ΧΛΙΟΥΡΑ Τρικούπη 27 Τρίκαλα 42100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. pergamonto παντρευομαι και θα ήθελα να παραγγήλω απο το ΤΒ
    που εχει πολυ ωραια και φθηνα νυφικα οπως μας προτεινεις και εσυ. Τους εχω σειλει mail οσον αφορα το χρονο παραδοσης του νυφικου αλλα δεν μου εχουν απαντηση ακομα. μαλλον θα πρεπει να ραψω γιατι απο τα νουμερα που βλεπω δεν ταιριαζουν με τα δικα μου μετρα.

    παρακαλω πολυ αν μπορεις να με βοηθησεις η αν ξερει κανεις σχετικα με αυτο ας μου απαντηση γιατι ανχονομαι.

    ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΜΑΙΛ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΟΛΑ ΤΑ SITE.
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΥΦΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις τυχερές!Αν θέλεις δες & το δικό μου blog στο οποίο έχω ενα giveaway με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως ως τις 5-7.
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Σχετικά με το random org υπάρχουν πολλοί τρόποι π.χ.μπορείς να χρησιμοποιήσεις το List Randomizer οπου βάζεις τη λίστα με τα ονόματα των συμμετεχόντων,πατάς randomize και τα ονόματα που θα σου βγάλει πάνω πάνω στην ανακατεμένη λίστα θα είναι οι τυχεροί.Εύχομαι να βοήθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή