Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

QRISTYLFRAZIERDESIGNS.COM***PLUS SIZE***ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΓΕΘΗ

Περασαν αρκετες μερες απο την τελευταια φορα που σας μιλησα για σχεδιαστες που εχουν συλλογη για ευσωμες.Απο τις 10 του μηνα ειμαι ηδη στις δευτερες διακοπες στο πατρικο μου οπου και θα μεινω μεχρι τελος Αυγουστου.Η  συνδεση με το ιντερνετ ειναι λιγο αργη και μερικες φορες δεν υπαρχει για αυτο και δεν απαντω σε ολα τα μνμ αλλα ουτε και ανεβαζω καθημερινα τις συλλογες.Συγγνωμη !!!!Σημερα ομως σας εχω μια σχεδιαστρια  με καποια ενδιαφεροντα κομματια:
http://qristylfrazierdesigns.com/

 Οι ολοσωμες φορμες ταιριαζουν στα γεματα σωματα που εχουν που εχουν παρει ολοιομορφα βαρος
Δεν ταιριαζει μονο στον τυπο σωματος αχλαδι(με περιφερεια)γιατι  δεν γεμιζει το πανω μερος του σωματος ωστε να υπαρξει αρμονια.





2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα!! Η μητέρα μου που δοκίμασε ολόσωμη φόρμα (αχλάδι) της πήγαινε πάρα πολύ! Αλλά δεν ήταν απλή. Είχε κάτι σαν σάρι που κάλυπτε από τον έναν ώμο στο άλλο γοφό και της έκοβε πάρα πολύ την περιφέρεια! Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ! χαχα!
    Καλές υπόλοιπες διακοπές να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα ,καλως ηρθες!!
    το σαρι που αναφερεις χρησιμοποιηθηκε για να υπαρξει γεωμετρικα αυτη η αρμονια που ανεφερα.Να γεμισει το πανω μερος του σωματος
    Μου εδωσες και την ιδεα να παρουσιασω το σαρι το οποιο καλυπτει ολα τα σωματα και μπορεις να το φορεσεις πανω απο μπλουζες,φορεματα,παντελονες.Σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή