Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ BLOG*** Χειροποίητη Φαντασία**byagathi.blogspot.gr

Τα δυο πρωτα βραβεια μου!!!!!Ειμαι αναγνωστρια του blog της Αγαθης http://byagathi.blogspot.gr/(στο οποιο μπορειτε να βρειτε υπεροχες δημιουργιες οπως αυτη εδω.Καντε μια επισκεψη να δειτε και τα υπεροχα βιβλια ευχων που δημιουργει.

Παρακατω σας δειχνω τα βραβειακια που μου εδωσε η Αγαθη :Τρια ατο συνολο παρακαλω

Χειροποίητη Φαντασία

 


        





 Οριστε και το τριτο βραβειακι μου.Ειναι για τα blog  που εχουν κατω απο 200
φιλους -αναγνωστες.Ελπιζω να φτασω τους 200 καποια στιγμη



1 σχόλιο:

  1. Καλημερα γλυκια μου Αντριανα! :-)
    Με γεια τα βραβειακια σου κ καλως σε βρηκα στο σπιτακι σου! Τωρα οπως βλεπεις αξιωθηκα να σουρθω!
    Τι παιζει στις 30 σεπτεμβρη; Περιμενω ναμου πεις!
    Φιλια κ καλη σου μερα;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή